Jak postępować w przypadku wymiany, zwrotu lub reklamacji?
Odpowiednie opakowanie
Należy wybrać odpowiednie opakowanie lub użyć tego samego opakowania, w którym przesyłka została dostarczona. Towary należy zapakować w taki sposób, aby w pudełku nie było pustych przestrzeni, a towary nie zostały uszkodzone.
W przypadku wymiany towary muszą być nieużywane, nieuszkodzone i w oryginalnym opakowaniu.
Wymagane dokumenty
Prosimy o dołączenie dowodu dostawy lub kserokopii faktury (faktury wysyłamy drogą elektroniczną). Zwracając towar, należy podać numer konta, na który zwrócimy pieniądze.
Wypełnij poniższy formularz, który zostanie wysłany na Twój adres e-mail. Skontaktujemy się z Tobą tak szybko, jak to możliwe.
Wymiana towarów
Prosimy o przesłanie towaru na nasz adres, najlepiej kurierem. Wymienimy towar tak szybko, jak będzie to możliwe. W przypadku nieprawidłowo wysłanych towarów, połączymy towary i dostarczymy prawidłowe towary na nasz koszt.
Zwrot towarów
Możesz zwrócić zakupiony towar w dowolnym momencie. Wystarczy, że wyślesz go na nasz adres w ustawowym terminie, a my zwrócimy Ci pieniądze.
Okres zwrotu wynosi 30 dni kalendarzowych od daty otrzymania towaru.
Reklamacja towarów
Prosimy o przesłanie reklamowanego towaru na nasz adres, towar zostanie oceniony przez serwisanta lub wysłany do autoryzowanego serwisu w celu dalszej oceny. Termin rozpatrzenia reklamacji wynosi 30 dni od daty otrzymania, doręczenia reklamacji.
Jeśli jest to urządzenie, nasz przeszkolony technik serwisowy będzie dostępny w ciągu 48 godzin.