icon postup

Jak postępować w przypadku wymiany, zwrotu lub reklamacji?

Odpowiednie opakowanie

Należy wybrać odpowiednie opakowanie lub użyć tego samego opakowania, w którym przesyłka została dostarczona. Towary należy zapakować w taki sposób, aby w pudełku nie było pustych przestrzeni, a towary nie zostały uszkodzone.
W przypadku wymiany towary muszą być nieużywane, nieuszkodzone i w oryginalnym opakowaniu.
document icon

Wymagane dokumenty

Prosimy o dołączenie dowodu dostawy lub kserokopii faktury (faktury wysyłamy drogą elektroniczną). Zwracając towar, należy podać numer konta, na który zwrócimy pieniądze.

Wypełnij poniższy formularz, który zostanie wysłany na Twój adres e-mail. Skontaktujemy się z Tobą tak szybko, jak to możliwe.

icons Vymena vratenie reklam

Wymiana towarów

Prosimy o przesłanie towaru na nasz adres, najlepiej kurierem. Wymienimy towar tak szybko, jak będzie to możliwe.   W przypadku nieprawidłowo wysłanych towarów, połączymy towary i dostarczymy prawidłowe towary na nasz koszt.

Zwrot towarów

Możesz zwrócić zakupiony towar w dowolnym momencie. Wystarczy, że wyślesz go na nasz adres w ustawowym terminie, a my zwrócimy Ci pieniądze.

Okres zwrotu wynosi 30 dni kalendarzowych od daty otrzymania towaru.

Reklamacja towarów

Prosimy o przesłanie reklamowanego towaru na nasz adres, towar zostanie oceniony przez serwisanta lub wysłany do autoryzowanego serwisu w celu dalszej oceny. Termin rozpatrzenia reklamacji wynosi 30 dni od daty otrzymania, doręczenia reklamacji.

Jeśli jest to urządzenie, nasz przeszkolony technik serwisowy będzie dostępny w ciągu 48 godzin.

Masz jakieś inne pytania? Skontaktuj się z nami !

phonee icon

Poniedziałek - piątek 07:00 - 15:00

icon housee

Podzávoz 2303
022 01 Čadca

Prosimy o wypełnienie poniższego formularza.

Szczegóły zamówienia

Szczegóły produktu